Varjojen Valtakunta

Har sökt jobb som en galning på sistone, men det har inte gått någe vidare. Så tråkigt att inte ha någe att göra om dagarna. Det var i och för sig mindre än en månad sen jag slutade på tryckeriet, och dessutom har det varit jul emellan. Men ändå, det är segt. Fast en del hinner man med när man bara går hemma och latar sig. Jag har hittills tittat på ca 12 filmer hittills i år. Läst en del. Försökt sälja lite juice, men det har inte gått så bra hittills. Lite har jag uppskrivet i min kalender för den här veckan i alla fall. I dag ska jag ringa till stadshotellet och hoppas få provjobba nån gång i veckan. Nån dag ska jag åka till Nyköping. Ha julklappsutdelning med mormor, och träffa Ida. Och på torsdag ska vi nog åka till plantagen med mamma. De hade visst halva priset på gröna inomhusblommor. Oj då, av den där sista meningen att döma behöver jag verkligen någe att sysselsätta mig med. Hoppas jag får börja plugga snart, i alla fall. Trodde nog aldrig att jag skulle känna så igen, faktiskt. Men jag har tittat lite i högskolekataloger på sistone, och har hittat kurser som låter skoj. En 5-poängs sommarkurs om dinosauriernas utveckling och utdöende, de låter kul. För å inte tala om filmmusik-kursen. Nu låter det som om sussande Sarah håller på å vakna. Näe. Det gjorde hon inte. Trist. Jag borde egentligen ha sovit lite i natt. Tror inte jag har sovit mer än 2-3 timmar dom senaste dagarna. Äh. Med lite kaffe i magen blir man väl som en ny sapiens, får vi hoppas.

Kill-i-kill i maggropen
Nu slår jag ihop dagboken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du medlem på facebook?
Gå med i gruppen blogg.se där samlas alla vi bloggare från blogg.se
Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test