Today

image83

Nu är jag inne på min tredje kopp te.
Först var det kamomill.
Sen söder-te.
Och nu 4-frukter-teet.
Kikar lite på nyhetsmorgon.
En centerpartist på tv.
Han pratar likadant som Maud.
Alla bondepartister kanske kommer från samma ställe?
Antagligen.
Igår var jag på möte hos syon.
Svenska B
Engelska B
Religion A
och
Filosofi A
blev det.
75%
Ganska lagom, tror jag.
Ska vara klar nån gång i slutet av juni.
Hade jag vetat att de varit så enkelt hade jag nog hoppat gymnasiet helt (:
Sen hängde jag med mormor en stund igår.
Hon kan prata, hon.
Jag ska vara på stadshotellet om en timma.
Det är nästan så jag börjar bli lite nervös.
Hoppas det är skoj.
Nu ska jag hämta mer te.

image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test