Protege Moi

Cirka nu borde de ringa angående jobbet på hotellet.
Men verkar inte som dom gör det i denna skrivande stunden.
Segt.
Har skrivit för mycket om jobb-brist på sistone tror jag minsann.
Slut-ältat.
"It must be Nigel with the brie."
Är lite sugen på ost.
Skulle göra potatis-och morotssoppa idag tänkte jag, mest för att Sarah ska krya på sig.
Men usch vad tråkigt det låter.
Är sugen på någe med tuggmotstånd och färg.
Låter inte riktigt som om jag är sugen på ost, heller.
Jag fryser.
Nån som vet någe extremt snabbt sätt att få ihop pengar på?
Hur jag än sparar, köper coops x-tra-produkter & grejar, rinner pengarna iväg fort som bara den.
Har ca 44,37 kronor att överleva på den här månaden.
Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test