de vlinder

designa din egen t-shirt:
http://click.affiliator.com/click/a/5577/b/1480/w/7851/p/28/



Mjoofan.
Idag har de faktiskt hänt en del på söka-jobb-fronten.
Ringde Nilssons Bageri, typ det enda ställe i stan som jag inte har sökt jobb på än.
Dom sökte faktiskt personal, så vandrade ner dit och lämnade min ansökan.
Sött litet ställe, det där.
På vägen hem kikade jag in på Stadshotellet,
ska provjobba där om en vecka.
Ganska fräckt.
När jag kom hem, sökte jag jobb på Elgiganten.
Och blev medlem på studentconsulting,
där man kan få extrajobb om man är student.
Sökte ca 7 jobb där.
Så nu hoppas jag verkligen att jag får någe av de 9 jobb jag sökt idag.
Provjobba, vad innebär det egentligen?
Är det som en anställningsintervju där man får jobba lite?
Eller räknas det som en första dag bara, och eventuellt den sista?
Får man betalt?
Knivigt.
Och om någon undrar över rubriken,
så betyder det Fjäril på flamländska.



happy bingo:

http://click.affiliator.com/click/a/5577/b/2989/w/7851/p/189/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test