Cranberryjuice

http://click.affiliator.com/click/a/5577/b/2989/w/7851/p/189/

Såpp, nu är jag uppe och studsar igen.
Om någon undrar varför jag går upp så hiskeligt tidigt,
så kan jag bara säga att jag inte har något direkt svar på det.
Förutom att jag gör frukost till Sarah.
Det tar på krafterna att vara hemmafru.
Stå där med sitt lilla förklä' och vinka av frugan när hon ska till jobbet,
för att sen gå och diska eller baka lite brö.
Eller som nu, skriva lite blogg och dricka lite tranbärsjuice.
Och kaffe.

Nytt på jobb-fronten:
Fick inte jobbet på Scania :/
Har fått 2 telefonnummer till större grossister som kanske vill köpa acai-juice
Ska gå till vårdcentralen idag, och fråga om de behöver nån extrapersonal

Har fixat möte på kunskapens hus också, nästa vecka.
Najs å få någe och pyssla med i alla fall.
Ska ringa till ett café här i byn och fråga om de behöver personal, också.
Fast nu ska jag titta lite på nyhetsmorgon.

http://click.affiliator.com/click/a/5577/b/573/w/7851/p/60/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test