Tunna skivor

Senast sedda film : Varannan vecka

Läser just nu : Kallocain, Konsten att vara snäll, Gåtornas palats.
Jaa, det tar tid för mig att läsa ut en bok när jag läser så många samtidigt.

Lyssnar på just nu : Cornelis Vreeswijk - Saskia

Sexuell läggning : Homofil ut i fingerspetsarna

Beroende av : Onlinespel. Väät, jag är lejm. Och cola, kanske?

Arbetar med just nu : Frukostvärdinna och städerska

Senaste resa : Måste vara Tallin för snart ett år sen. Shit, borde vara dags snart igen :o

Handlar kläder på : Handlar inte kläder. Ibland på H&M, kanske.
Kappahls barnavdelning har fina tröjor.

Motto : Men shiet. Har folk såna?

Favorithögtid : Skulle vara julen, i så fall.

Religion : Ateist. Men vore tufft å vara buddist.

Funderar på just nu : Om jag har tuggat för länge på tuggummit eller ej.

Gör just nu : Tuggar tuggummi

Borde göra just nu : Oj.. massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test