Thoughtless

Jag är som inte alls på hugget idag.
Gick till ålderdomshemmet idag i alla fall.
Kände så fort jag kom utanför ytterdörren att jag aldrig skulle palla dan.
Men gick dit i alla fall, den jobbigaste promenix jag varit med om.
Kallsvettades och såg små svarta prickar.
Kan också lägga till att det verkligen inte är långt dit.
När jag kom dit fick jag vänta ca 20 min på min chef, eller va hon nu är.
Sen fick jag skriva på papper och sekretess och liknande grejer.
Fick en rundvisning och hälsade på lite folk som jag ska jobba med.
Eftersom jag var sjuk, gick jag hem efter det.
Kändes ganska kasst, med tanke på att de var första dan och grejer.
Men men...
Jag ska ju tycka så förskräckligt synd om mig när jag blir sjuk också.
Mest eftersom jag nästan aldrig blir det,
och blir därför lika förvånad varje gång över hur obehagligt det är.

Gjorde morotssoppa till Sarah på hennes lunch, i alla fall.
Har aldrig gjort de förut,
men hon sörplade och såg så glad ut så :)
Annars har jag väl gjort ca zero.
Borde kanske försöka sova lite?
Fast är inte trött överhuvudtaget i och för sig.

Fan vilka tråkiga inlägg de har blivit på sistone.

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test