Right is wrong

Oh my.
Jag har fått ett jobb i månaden de senaste 3 månaderna.

Dec: Återförsäljare för hälsojuice
Jan: Städa och ta fram frukost på Stadshotellet
Feb: Jobba inom äldrevården

Dessutom har jag alla tre jobb kvar, men har aldrig någe å göra på dagarna.
Får se om det blir annorlunda nu efter det tredje jobbet.
Hoppas de inte fortsätter såhär.
Jag menar...
Hur många jobb är det möjligt att ha samtidigt?
Ska jobba på en demensavdelning.
Jag vet inte alls om jag passar för det.
Som jag skrev i mitt allra allra första inlägg i den här bloggen,
jag är värdelös att ta hand om människor.
Jag har i alla fall lånat en massa notböcker idag.
Ska lära mig spela piano på allvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test