He thought I was a carrot

Har haft världens mysigaste helg.
Eller... har väl inte gjort direkt någe i fredags och i söndags,
men i lördags, var de asaskoj.
Först ringde klockan vid halv sju.
Men vem orkar gå upp så tidigt på en lördag?
Så sov till halv nio i stället.
Sen åkte vi till Vagnhärad.
Hoppade på tåget till Stockholm.
Sarah hade visst bara fyra tröjor istället för fem,
under hennes jacka.
Så vi fick minsann gå och leta upp en tröja åt'na.
Fast först blev det en kjol.
Oj, de låter som jag är förlovad med en kvinnlig brutta :o
Efter det fick vi torgskräck och cellskräck på samma gång,
då vi knölade in oss i en proppfull buss.
Gick av vid skansen.
Hade problem med att hitta ingången.
Men sen jävlar, blev de te å titta på en jädrans massa djur.
Fjälluggla, säl, älg, räv, järv, lokissemiss och lite sånt.
Sen blev Sarah kär i en häst.
Han var en shettis och hette Pompe.
Hade ludna små öron & var jättekjut.
Sen blev jag kär i en häst.
En skitstor ardenner, isabellfärgad med vit, lite vågig man.
Oh shit, han var söt.
Sen började han slicka på min jacka, bita i mina fickor och grejja.
Han nafsade lite harmlöst (trodde jag) på min hand,
men sen jävlar, satt jag fast mellan tänderna på honom.
En sån smärta!
Antagligen trodde han att min tumme var någe ätbart
(vilket den antagligen är, men jag vill helst behålla den några år till).
Jag är fortfarande i chock.
Kan  man bli biten av en skansen-häst?
Verkar inte bättre.
Jaja... Jag och tummen mår bra,
och jag känner inte direkt någe hämndbegär.
Sen gick vi lite mer på stan.
Fick en mp3 av Sarah :)
Sketafin.
Vi åt på en thailändsk restaurang, fy fan va smarr.
Lite senare fick Sarah fotbolls-abstinens.
Så vi letade upp en liten bar i Gamla stan.
Drack vin & öl och hade så trevligt så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test