Blueberrymuffin

image102

Hej igen.
Det blev så tråkigt å skriva blogg sådär ofta.
Tog ett litet brejk.
Så antar att jag får börja med en snabbresume.
Stackars Sarah har ont i höften.
Och idag har vi varit och handlat på bokrean.
Förra veckan var jag på Bornholm.
Hade visst sökt ett hotelljobb där.
Det blev nattåg dit en dag efter att dom ringde,
alltså på onsdagen.
Byte i södertälje och Malmö.
Trevlig uppfinning de dära, med nattåg, egentligen.
Kom fram till Ystad halv åtta på morgonen.
Därifrån åkte jag båt till Rönne, Bornholms största stad.
Och vilken town, sen då.
Cirka hur mysig som helst.
Hoppade på en buss direkt, som åkte till Sandvig.
Hotellet som jag hade sökt jobb på var dejligt.
Låg jättenära havet,
i någe som kunde liknas vid en skånelänga.
Fast större.
Han som ägde hotellet var asanajs,
men usch vilka frågor han ställde.
Sådana som man måste vara socialt kompetent för att svara på.
Njaaa... kändes som om intervjun gick lite sisådär. 
Blir förvånad om jag får jobbet.

Näe.
Ska gå och titta lite i min bok som jag fick av Sarah på bokrean idag,
Sveriges sämsta skivomslag.
Sötbok, verkar de som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test