Again

1. Glömde visst nämna en av de där McDonalds-reklamerna.
Den med fågeln.
Finns de någe läskigare än klockor som går baklänges?
Joo.. Det skulle väl vara undulater i människo-storlek, så ifall.

2. En annan reklam som jag tycker är överflödig,
är den där Eox-reklamen.
Kanske har den där läskiga låten "Eeeeeox" har någe med saken att göra.
Men framförallt tycker jag tabletten verkar läskig.
Han slänger ner ca 30 alvedon från bordet,
och ersätter dom med en Eox.
Vad har killen för problem, egentligen?
Om han var på vippen att stoppa i sig 30 alvedon,
tror jag att han behöver psykisk vård, inte en Eox.

3. "Vad vore du utan den där cigaretten? Det vet du inte förrän du har slutat."
Hmm... Kanske samma?
Förhoppningsvis har även rökare personligheter.

4. En fotboll åker genom en ruta utan att den går sönder, och framtiden är här.
Inte rutan, alltså, utan en smärtlindringsspray, så klart.

5. Optikreklamen har jag stört mig på ett par år nu.
Varför har han en skäggig fikus fastlimmad på ryggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test