Nasdaq

Snart fyller jag 20 år och 4 månader.

Vad har jag åstakommit hittills i livet?

x Klarat av högstadiet
x Gått fyra år i gymnasiet, utan att få gymnasiekompetens
x Haft fem jobb, bla lokalvårdare, kalenderbindare och tidningsutdelare
x Ridit i 8 år
x Hoppat jämfota ut ur byrålådan
x Varit i England, Estland, Spanien, Grekland. Tyvärr inte mer.
x Haft lång-förhållande med Sarah, 1,5 år :)
x Flyttat hemifrån & blivit sambo
x Varit på 2 olika festivaler, vid 4 olika tillfällen
x Spelat trummor i 4 år
x Kramat Marit Bergman

Detta ska jag göra innan jag fyller 21

x
Skaffa körkort
x Skaffa gymnasiebetyg (borde ske om sex veckor)
x Utbilda mig till bartender
x Åka till en festival till
x Flytta!!!
x Åka utomlands, minst till ett nytt land
x Gå på en massa konserter
x Bli bra på aktier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test