Tuffa Junajted Statare


Möjligt att citat av Texas-mannen och Hit me-sångerskan är kind of yesterday, men ack så kul.

Sagt av George W. Bush:

Jag har egna åsikter - starka åsikter - men jag tror inte alltid på dem.

Huvuddelen av vår import kommer från andra länder.

Vi oroar oss för aids här i Vita huset. - tro inget annat.

Vapen dödar inte människor, vapen produceras i syfte att göra det möjligt för människor att använda dem till att döda människor.

En av de bästa sakerna med böcker är att det ibland finns fantastiska bilder i dem.

Sagt av Britney Spears:

Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.

Jag vet att alla inte kommer att gilla mig, men det är sådan jag är så om du inte gillar det, otur!

Jag lyssnar alltid på 'NSYNC's Tearin' Up My Heart. Den påminner mig om att använda BH.

Var sjutton ligger det där Australien egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test