Life Is Gonna Kill Us All

Tummen upp:

 

|   Glassdrink   |   Pöksy <3   |   Det faktum att jag har tränat på trumläxan 3 dar i rad   |
|   Marit   |   Att jag slipper  få samlat betygsdokument (Jag ska ta studenten)   |  
|   Mina dinosaurietofflor   |    Rusta <3    |    Halkkörning   |
|   Grönt te från Hellmans café (Smygreklam. Det där borde jag ha fått betalt för)    |  
|   Loppisar   |   Onlinespel   |    Min jordgubbshandkräm   |   Mata änder   |
|   /ok   |   Catti Brandelius   |   Snart vår :)  |

  

Tummen ner:

 

|   Skolan   |   Brist på pengar   |   Projektarbete   |
|   Läxor   |   Mitt stökiga rum   |   Webbdesign   |  
|   Konsert när man inte kan spela låtarna   |  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test