dying is my latest fashion


"Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet  att tänka"

-Albert Einstein



Är värsta trött.
Tråkigt har jag också.
De är iofs någe gull på radjon.
Och snart ska jag möta Sarah.
Eller neej, förresten.
Ett par timmar kvar.
Drömde lite läskigt i natt också.
Och så vaknade vi klockan fem.
Bråttom bråttom.
Fan va jag fick cykla med little Sarah på pakethållarn.
Hann till bussen i alla fall.
Usch, pinsamt det blev i helgen då.
Men var trevligt förutom det, i alla fall.
Näe.
Nu ska jag göra rabarberdricka.
Basinfo på arbetsförnedringen imorrn xo|
Najtinajt.



"Jag tycker att om du och jag  måste välja mellan två alternativ att tänka och handla. 
Bör vi minnas att vi skall dö, och försöka leva så att våran död inte blir en lättnad för världen"


- John Steinbeck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test