Sleepwalker


Håller på å tvätta. Det är fasen tråkigt, de.
De har varit en bra jul. Firade den i falköping. Kändes lite underligt att inte fira hemma. Men de va trevligt.
Åt en massa. Blev kompis med Steffsy. Tittade på Morden i Midsommer. Och första gången jag åt dopp i grytan. Jag fick det där försäljarjobbet, ska börja arbeta nästa vecka, hade jag tänkt. Vet inte hur jag ska börja eller någe. Tänkte ringa en hälsobutik först, boka ett möte och åka dit. Eventuellt bara sälja per telefon. Vore väl enklast så. Fick jobb på stadshotellet också. Ska städa lite då och då, när någon är sjuk, när de har mycket och göra och lite sådär. Komvux har inte hört av sig. Men de har väl stängt nu antar jag. Är faktiskt sugen på att plugga, så hoppas jag kommer in. Fast man kommer väl i princip alltid in, har jag fått för mig.
Näe... måste gå och hämta tvätten nu. Skriver mer senare.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Julen var mysig, det tycker jag också.
Du har massa jobb ju :)
Du är duktig som tvättar :D:D:D:D:D
(och lagar mat)

Postat av: Sanna

Hehe, tack tack. Jadu, jag ansökte hos affiliator.com :)

2007-12-29 @ 17:40:25
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Så lite så :)

2008-01-08 @ 08:25:28
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test