Ontbijt

Mysdag idag. Förutom att jag sov till halv tre :/ Inte bra att vara arbetslös. Men jag ska till Uppsala på torsdag, ska antagligen ringa runt och sälja någe vitamintillskott till gym, hälsobutiker och dylikt. Antar att jag inte passar för det jobbet överhuvudtaget. Men prova kan man ju alltid.


Att göra lista till i morrn:


Tvätta
Ringa stadshotellet (ifall det skulle skita sig med försäljar-grejset)
Ringa de där företaget och säga när jag kan komma dit på torsdag
Lämna tillbaka nycklar, skor och grejer till trosa tryckeri
Ev. slå in julklappar
Kanske komma på vad vi ska äta på min födelsedag


Aja, i alla fall, idag har jag och Sarah bakat, hon gjorde bullar och jag gjorde knäck och någe marsipangodis. De blev smarr. Sen tog jag en långpromenix, för att jag skulle kunna sova nu på kvällskvisten. Fast vet inte om det funkade, är inte så sömnig these days.


You try to feel but you can't wake up
You try to touch but you can't wake up
You're holding eyes and you don't wake up
Increase the size and you don't wake up
I do it backwards but I don't wake up
Try to reverse but I don't wake up
I sit astride but I still don't wake up


Jag älskar dig // Sarah
(kom och sov nu)


Jajaa, får väl sova då x|
Natti

Kommentarer
Postat av: incase

Lycka till med jobbsökandet! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test