Skip-bo

12 sätt att säga nej. Jag skulle verkligen vilja, men...
  1. Killen på MTV sa att jag inte skulle gå någonstans.
  2. Jag vill göra färdigt min getostskulptur först.
  3.  Min undulat ska spela bowling i kväll och jag har lovat att bära väskan.
  4. Mitt abstinensbesvär för körsbärsostkaka gör mig ganska asocial.
  5. Jag ska delta i öppnandet av min garagedörr.
  6. Jag måste fluffa till min duschmössa.
  7. Jag har bytt lås på min dörr och nu kan jag inte komma ut.
  8. Jag ska besöka en parfymmässa som gästsniffare.
  9. Jag går inte ut på dagar som slutar med ett "g".
  10. Jag måste studera inför ett blodprov.
  11. De visar min favoritreklam i kväll.
  12. Jag ska passa min grannes porslinskatter.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test