Ovanligt vanlig

Stuffs we like:

 

Söttot har fått jobb (:   |   Englandsresa på höstlov   |   Mordkommissionen   | Studiebidrag (om jag får det)   |   Att ha silverkrona på yatzy x)   |   Julkalendrar   |   Höstlov snart (:   |   Crash bandicoot   |   Min orgel   |  2 månader och 3 dagar till min 19-årsdag   |   Evanescence asgamla låtar (de andra är också bra)    |   Höstkvällspromenader   |    Das boot 7-8 dec ?    |    Barnen i bullerbyn ( Children of Bullerby Village)  |   Jul ! (nej, det är inte långt kvar)   |   da Vinci-koden (wihoo, den va bra)   |   Fia med knuff <3   |   Kyckling (yummie)   |   I Bergakungens sal av Grieg (duttduttduttdutt-dutt-dutt-duuu, dutt-dutt-duuu, dutt-dutt-duuu, osv)   |    baka   |  

  



Stuffs we don?t like:

 

Studiebidrag (om jag inte får det)   |   Huvudvärk   |   Ljudet på datorn som inte funkar   |   Min pälsdjursallergi (jag vill ha en katt!)   |   Mitt trumset som rasade sönder och samman efter en månad   |   Min förkärlek till att rita på mina ben när jag har tråkigt (de ser förjävliga ut)   |   Temavecka (har varit där en dag av tre möjliga, ändå står det mig upp i halsen)   |   Tidiga morgnar   |   IG i idrott A   |   Muntliga redovisningar   |   Den ständigt tomma plånboken   |   Den kommande lördagen : jobba 06-10.30, sen höstkonsert-grejs 10-21 (nej, vet inte hur jag ska få ihop det)   |   Allergisprutor (mina armar ser konstiga ut och kliar som faan)   |    Min mp3 som lyser med sin frånvaro   |   Skomakaren i Barnen i Bullerbyn. ooh scary :/   |   Bananflugor (vaarför bosätter dom sig alltid i mitt rum ? :/ )   |   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test