Deep silent complete

Har tagit det extremlugnt idag. Gick upp ungefär halv ett, åt en liten macka, för att sedan sätta mig framför datorn. Pratade med Ida och Sarah på msn lite grann, och kikade runt lite på internet. Lyssnade på Evanescence och Alice in Videoland. Efter några timmar åt jag igen, och sen åkte jag till Ida. Vi promenerade till Coop. Sen till McDonald's. Oh my. Man kanske skulle hitta på någe vettigare att göra om dagarna? Njaa.. mys är de ändå :)

Sen åkte jag hem. Åt choklad. choklad
Och lyssnade på Nightwish,
första gången på jättelänge.
Höll på att tjata ut dom för några år sen,
men nu funkar det att lyssnar på igen.
Mmmm Ghost Love Score <3

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I`ll bleed forever

nightwish



Har lagt in bilder i min bilddagbok också, för första gången på jättelänge.
http://lostiskallen.bilddagboken.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test