A different way of being young

Ujuj. Tankspridd jag har varit idag. När jag kom hem, började jag ta av mig min jacka, kom ut med ena armen, sen ringde telefonen. När jag pratade med Ida i telefonen, började jag sprätta upp ett brev, kom halvvägs, innan jag gick ner till datorn. Där fullföljde jag avtagandet av min jacka, och skrev lite med folk på msn. Sen började jag laga mat, och då glömde jag kylskåpsdörren öppen. Undrar vem jag har lärt mig det av :)


Jag har varit på körskolan idag också, i två timmar. Fasen va duktigt.


Sen satt jag och hade en liten miss-you-like-hell-moment i min ensamhet. Lyssnade på depplåtar med Winnerbäck och åt omelett. Inte långt kvar nu, baby <3


Vid fem ungefär, cyklade jag iväg till Ida. Deprimerande höstväder =/ Vi köpte batteri till hennes kamera, sen gick vi till H&M. Vill ha nya kläder, men hittade inget. Så vi gick till öb istället, Ida ville köpa kex till vår travel :)

”Hoppas Sarah får jobb i Norrköping. Då kan ju hon bo i Nyköping, och pendla dit. För det blir ju lite jobbigt för mig, om jag skulle bo i Norrköping och pendla till Trosa, liksom.” Naaw, baby nr 2, varför inte förlova oss alla tre? xD


Sen spurtade jag hem, kollade på Hannah med H. Bra film, faktiskt. Lite Truman Show möter Fröken Sverige, ungefär. Och en massa the Knife-låtar med. Perfa.

”Vad är det för missbildning som sitter vid roten av en penis?”

”Vaa? Ööh... vaddå menar du? Nääe, jaag vet inte...”

”En kille.”


Nu måste jag duscha. Tvätta. Plugga matte. Sen sova.  

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test