Kidismo

Fan va tråkiga mina bloggar har varit på sistone. Endast vad jag har pysslat med, tre-fyra dagar i rad. Måste bli lite kreativ, vettja. Men i och för sig, det var'nas önskemål. Och eftersom jag tvivlar på att många fler läser the blogg, så kan jag lika gärna skriva vad jag har gjort idag också. *suck*

Gehörsmusik i morse. Vi skulle lära in en lucialåt på gehörs-vis. Och det gick väl alldeles alldeles utmärkt. Men sen hade vi ett långt hål. Jag tog en långpromis, även fast det var läskigt kylslaget ute. En timma senare var det historia. Jag var duktig som as, faktiskt. Gjorde en och en halv inlämningsuppgift, först ritade en liten tallinje över första världskriget, sen svarade jag på några frågor om imperialismen. Så var det matte. Funktioner är ju alltid kul O.o Sista lektionen var kulturhistoria. Vid kvart i fyra var jag hos mormor. Åt kyckling, sen spelade vi orgel. Wihoo :) Vid sex- halv sju åkte jag till Ida. Vi hade filmkväll, kollade på Brokeback mountain, åt chirre och dirre och pimplade coke. Mys, fan.

Lasse-Majas detektivbyrå.
Hoppas den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test