Gaudete

Har varit en skaplig dag idag. Med undantag för att jag har varit trött som sjuttsingen, har bara sovit i kanske 2-3 timmar i natt, igen. Och förutom att någon har bränt upp skolans rökplejs, som så fyndigt döpts till Röksvampen. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan! <3 (obs! ironi)                             

07.53: Går upp, duschar, klär på mig, äter frukost & borstar tänderna.
08.15: Cyklar iväg till skolan
08.30: Första lektionen (kör) börjar. Vi pratar om höstkonserten och tränar på luciasånger. Snart är det jul :D
09.45: Sceniskt musikprojekt börjar. Vi gör flummiga dramaövningar. Först masserar vi varandra. Sen gick vi runt på golvet, alla i samma takt, mot ett mål som man bestämmer själv. Sen utvecklades den övningen hela tiden, vi skulle stanna samtidigt, och börja gå samtidigt, allihopa, och så lite senare skulle vi göra följa john-grejer. Någon gång gick vi runt och vinkade hysteriskt allihopa. Oh my. Sen ställde vi oss i en ring, och en fick stå i mitten. Vi i ringen fick göra konstiga ljud och shit. Våran lärare, som var förkyld och lite instabil, började gråta för att det lät sååå fint xD Sen pratade vi om West Side Story, musikalen som vi ska sätta upp i vår.
11.15: Hade hål, så cyklade hem, åt, satt lite på msn & kollade på ett halvt avsnitt med Rejseholdet.
14.10: Kulturhistoria
15.15: Möte om ev. studiebidragsindragning. Fick tre veckor till på mig. Och så fick jag ta bort Idrott B! Lyckaaa!  Och dessutom fick jag godkänt på matteprovet :) Bara två kapitel kvar, så har jag avslutat Matte B
16.30: Kom hem. Tog det lugna firrar, tittade på Rejseholdet och pysslade med kompjutern.
18.30: Åkte till Ida. Jag fick en mp3 av henne <3 Vi knatade till coop. Där köpte Ida hårfärg, och jag köpte en mikrofon, hörlurar & tonvis med varma koppen. Och en pucko.
21.30: Åkte hem. Satte mig framför datorn och tejstade en efterrätts-varma koppen. Smakade lite som en blandning mellan McDonald's paj och varm saft. Duger i krig, men hade gärna sparat dom 10 svenska riksdalerna. Och köpt nåt skoj fört. Kanske en varma koppen med broccoli.
23.05: Det är vad klockan är nu.



(dom körde f.ö 4-4-1 uppställning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test