Fans - behövs de?

Igår gick jag och la mig extremt tidigt, redan vid halv elva. Somnade kanske vid 12, vilket är ruskigt tidigt för mig. Hoppades på att vara pigg i morse, men det blev alldeles tvärtom. Sängen var så extremt varm och gosig, att jag inte förmådde mig upp ur sängen förrän 25 minuter innan jag började. Fick stressa som fan, som vanligt :/ Fast fick skjuts av mamma, så det var ju lite bra i alla fall.
Jag har skrivit en pinsamt dålig uppsats idag.
Aldrig nånsin har jag blivit så missnöjd med något jag har skrivit tidigare (med undtag för bloggarna).
Ämnena var jättekonstiga, det tog en timma att komma på vad jag skulle välja för något.
Var klar tre timmar senare. Det har aldrig blivit sådär förut, att jag kör fast så grovt.
Så lämnade jag i alla fall in den. Fick en liten reprimand av fittGunilla innan jag skulle gå, när hela min klass satt tysta och jobbade. Embarassing O__o
Gick till banken, men de hade flyttat på ingången, eftersom de höll på att bygga om, så jag kom inte in x)
Jag gick till Stures istället. Pluggade teori så in till den milda grad. Gjorde B-testet säkert fem gånger. Näst sista gången fick jag 1 poäng ifrån godkänt, och sista gången fick jag 3 poäng ifrån. Så jag gav upp. Gick hela vägen hem, och det hade dimpt ner sötaste paket-kuvertet från Sarah <3 Med mina strumpor, hennes kamera & en massa vita och rosa bomullstussar i x) sötast. Så sen dess har jag fotat mest hela tiden, när jag inte har lagt in bilder, tittat i folks bilddagböcker och skickat bilder. Mysig dag, här på slutet i alla fall  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test