Dreams & shit

Har bara tagit de lungt idag. Vet inte vad jag ska säga om det, har lite blandade känslor. Ganska najs på ett vis, men får panik när jag tänker på allt jag skulle kunna gjort... plugga teori, träna på trumläxan, plugga texter, göra kulturhistoria/historia, etc, etc. Men skit samma, har haft lite trevligt idag i alla fall.

Jag har drömt så himla mycket den sista veckan.
Dröm 1: Jag drömde att jag var på nån konstig liten krog tillsammans med en kompis och Laleh, av alla människor på jorden. Krogen var lite wierd, bestående av typ 30 jättesmå rum, och i varje rum fanns typ två pinnstolar och en sån där röd/blå matta man har på idrotten i skolan. Laleh hade med sig nån liten unge som hon var släkt med. Inte logisk för fem öre, vi pratade lite med henne, tror jag, men vet inte om vad.

Dröm 2: Vi var på nåt ställe som såg ut som en blandning mellan Carros hus & skolans aula. Där träffade jag ett internetragg. Knasigt. Jag och internetragget letade efter nåt ställe där vi kunde vara ifred och prata, men det låg folk och hånglade i varenda vrå, vi visste inte var vi skulle ta vägen.

Dröm 3: Min pappa dog. Har verkligen inte en aning om vad som hände, kommer bara ihåg att jag satt på en buss & grät över det, och när jag vaknade var jag övertygad om att han var död.

Dröm 4: En kompis var och hälsade på. Jag satt i källaren & läste bamsetidningar(!), och hörde att ett  ragg kom in i huset, på övervåningen. Men jag satt kvar och läste ganska länge. När jag kom upp hade de börjat laga mat. Jag satte mig på en pall vid spisen, när ragget i fråga satte sig gränsle över mig och började hångla med mig. Sen vaknade jag.

Näe... här blir inga barn gjorda, like I use to say when I sing in the shoooower... (som jag och Ida brukar säga). Bäst att gå & göra nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test