Operation: Independent

Visst, det kunde ha varit värre. Jag lärde mig en massa och hade stundvis riktigt roligt. Men jag vill aldrig, aldrig bli så beroende av någon igen.

Jag är inte hatad :o) I alla fall inte av den människan. Borde jag ha stött? Eller skulle jag förstört allt igen så i fall?

Ooo Hultsfred imorron! Men har tänkt på det hela dagen, så pallar inte tänka mer på det för tillfället. Det blir säkert trevligt.

Avslutningskväll, massa folk överallt. Kände mig lite förvirrad, och så satt han där. Kändes lite som om tryggheten var personifierad just då. Min gamla dagmammas son, någon i vimlet man kände igen sen länge & shit like that. Och så försöker han stöta på mig. Oj. Nu är verkligen barndomen över. Borde ha fattat det tidigare, men det där kändes så definitivt på något vis.


 

I was a believer, but now I know better.


 

Det här bådar inte så gott. Jag sätter upp en massa nya mål för mig själv: jag ska bli självständig, jag ska avobjektisera folk, skaffa en massa nya kontakter men framförallt fördjupa de jag redan har... och så the usual stuffs; sluta äta godis & börja göra en massa kreativa grejer. Men nu ska jag fixa det. Visst ska jag? Jaadå. Måste, om inte annat.

Vet inte vad det är med den där jävla skolan... Det är i princip en enda i klassen som jag inte tål. Annars tycker jag riktigt bra om... i alla fall mer än hälften. I helgen såg jag flera av dem på stan, och usch va ont i magen jag fick. Ett helt år till... Med de människorna, i de lokalerna, med dom jäkla lärarna. Usch. Aja... Nu är det i alla fall lov, så behöver inte gnälla över det just nu. Kommer garanterat göra det hela nästa år.

Thank you for finally leaving my mind



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test