Hemkomst

Min dusch. Min säng. Ett kylskåp där man får kika in lite när som helst och ta det som faller en in, utan att känna sig alldeles girig och glupsk. Få välja själv vilka skivor man ska lyssna på, istället för samma Backyard Babies-skiva om och om igen. Känns grovt skönt att vara hemma.

Men samtidigt... ett par nätter till hade fasen inte varit helt fel. Saknar dig redan. Konstigt?

Hade gårdagen blivit annorlunda, hade jag säkert fått feta ångesten när jag kom hem, kännt mig jätteensam och gjort vad fasen som helst för att åka tillbaka. Så på ett vis var det ganska bra att söndagen blev så konstig och tråkig som den blev.

Hmm... så va händer resten av sommaren, kan man ju fasen fråga sig. Jobba och plugga på körkortet. Shit, trist. Inga pengar alls, annars skulle jag vilja åka till arvika och storsjöyran. Och emmaboda, kanske.

Usch, vilket ointressant inlägg det här blev då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test