frihet. kärlek. blommor. salighet.

That's the shit.

Trodde aldrig nånsin (neve' eva') att jag skulle säga de här... men usch va vemodigt det var att ha sista föreställningen idag. Oh my dear. Alla är så sjukt duktiga. Bara tre dagar kvar i skolan. Har inte uppnått mitt mål. Inte det här året heller. Det gör mig lite besviken.

Ska till Stockholm med Ida imorrn. Oj, va najs de ska bli. Skulle haft mer pengar, bara.


Sista gången det var Lilla vi också...
Coola citat från programmet:
"Men du kan ju inte bara ta en miljöpartistisk riksdagskvinna sådär"
"Jag tycker de kan tjäna ihop sina pengar själva. Eller åtminstone ärva dem själva"
"En del opererar in silikonbröst. Jag har min puckelrygg som gör mig unik"


 Men ibland blir man fasen glad.

Exempel 1:
Trodde att jag var grovt hatad av en person, som för ett par dar sen vinkade åt mig på stan & såg ganska glad ut att se mig.

Exempel 2:
När man får en kram av någon, när man minst anar det och mest behöver det.
Oj. Lät det smörigt/dorky?

Exempel 3:
Man inser att man faktiskt har överlevt 6 Hair-föreställningar utan att skämma ut sig extremt mycket.

Exempel 4:
Det är sommar (vidare kommentarer verkar överflödigt).


Om Vietnamkriget:
"Det är kriget där de vita männen skickar ut de svarta männen för att kriga mot de gula, för att försvara det landet de stal från de röda!"
Färgglatt & fyndigt värre (är hjärntvättad av Hair, var god respektera det).


I wish my lawn was emo. Then it would cut itself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test