Ghost Love Score

Wihooo 1: Bara tre dagar kvar på jobbet (:


Wihooo 2: Nu är de vetenskapligt bevisat att killar är kåtare än tjejer: "Enligt undersökningar av Helena Fisher så reagerar mäns och kvinnors hjärnor olika då de är förälskade. Reptilhjärnan, där det produceras dopaminer lyser upp både hos kvinnor och män vid undersökning med hjärnscanner då de får se en bild på den som dom är förälskad i. Men hos män är det ökad aktivitet i områden som har med sexuell upphetsning och bearbetning av visuella intryck att göra. Hos kvinnans hjärna så aktiveras områden som styr känslor, uppmärksamhet och minne." Det är så myyysigt att ha rätt.

B:Är det inbjudningskort du pysslar med?
N: Ja! Jag ska ha ett ?inte-födelsedagskalas?.
B: Va?
N: För jag fyller inte år, men vill ha presenter.
B: Men... då tar jag med en icke-present.
N: NEJ! NEEJ! Du har missförstått alltihop!



Jag har blivit någons hatobjekt också :o) Att ha så grova problem med någon man aldrig har träffat, kan tyckas som en aning waste of energy. Men men.. jag är säkert värd det :) 


Wihooo 3: I övermorgon får jag lön :)


"Vad fint du gör det. Och snart är det lika smutsigt igen."  Tack tanten, för att du fick mitt arbete att verka så meningsfullt. 


                                                                                                                                  Wihooo 4: 20 dagar idag <3


Kommentarer
Postat av: sarah

vem är det som är så smart??

2006-07-26 @ 16:08:35
Postat av: Anonym

mycket säkert.

2006-07-27 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test