You have just sent a Nudge!

Nu var det ages jag skrev här sist. Har haft främmande av Sarah, haft x antal filmkvällar me'na :), promenerat med Ida, åkt fram och tillbaka till Norrköping ett par gånger... annars har jag inte gjort så mycket. Pysslat lite med projektgrejset också. Spelade in trummorna på en låt idag, och märkte att mina trummor låter förjävligt. Man hör knappt skillnad på bastrumman och virveltrumman.Så har letat lite efter ett nytt idag. Jag har lyckats förstöra mitt jullov idag också x) De ringde från sjukhuset idag, och frågade om jag istället för bara den tjugotredje december, kunde jobba 24, 27, 28, 29:onde december. Perfa, tänkte jag först, och sa att joooråsatt, det ville jag gärna. Precis när jag hade lagt på ångrade jag mig som as, när jag kom på att jag faktiskt inte var ledig en enda oröd mellandag. Jag och Ida skulle ju åka till Stockholm och handla nån dag, och dessutom kan det ju vara skönt att vara ledig lite också. Särskilt med tanke på att jag är så grovsigt skoltrött, och verkligen behöver vila upp mig inför den extremt långa & antagligen kämpiga vårterminen. Sista gymnasieterminen ever, btw. Och det känns inte nådigt med knas. Jag kommer antagligen inte få nåt jobb, så kommer jag få städa i flera år, tills jag känner att jag orkar plugga igen. Och tänk om jag aldrig frår lust att plugga? Städa like forever, det vore väl ändå det värsta som skulle kunna hända :o Om jag bara hade en liiiiiten aning om vad jag skulle vilja göra hellre, skulle det säkert inte vara så himla svårt ändå. Men det är bara så jäkla mycket jag i ett nötskal, att vara så fruktansvärt omålinriktad. Aaja, det ordnar sig, antar jag. Nae, nu orkar jag inte skriva med.
Killikill i maggropen, nu slår jag ihop dagboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test