Under Pressure

Guy 1: Who killed the cheerleader?
Guy 2: You did... You did.
Guy 1: Oh no.. It wasn't me at all
Guy 2: Who raped the prom queen?
Guy 1: He did, he did
Guy 3: Yeah right and she was having a ball...



Har varit på sämre humör än på länge idag.
Vet inte riktigt varför, faktiskt.
Har gjort extremt lite idag också.
Jag vaknad typ 2 timmar efter att jag hade gått och lagt mig, vid fem ungefär.
Då låg jag kvar i sängen och lyssnade på P3:s morgonprogram i 4-5 timmar.
Sen somnade jag.



Here in the shadows
I'm safe
I'm free
I have nowhere else to go
But I cannot stay were I don't belong



När jag vaknade,
lyssnade jag på en skiva som jag nästan hade glömt bort.
Oj, vilka skojjiga låtar det fanns på'n.
Ska fasen göra en cover på en, tror jag.
Yeah - in my dreams, in my dreams



Fly to a dream
Far across the see
All the burdens gone
Open the chest once more
Dark chest of wonders



Annars har jag ätit lite,
kollat på en kvart av Moulin Rouge,
kollat på julkalendern
och läst lite.
Har inte varit ute på hela dagen,
kom jag på nu.
Har dessutom varit ovanligt asocial,
till och med för att vara jag.
Har bara pratat med mamma och pappa
och Sarah, i telefon.
Och lite Peter också.
Och imorrn kommer hon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test