To cool for this Kjol


Don’t have to close my eyes to fell anything but solitude



Var ett tag sen jag skrev nu. Men har överlevt allt; julhysterin, min nittonårsdag, skolavslutningen (?), x antal släktmiddagar, ett par utekvällar, shoppingdag i Stockholm och inte så överdrivet mycket mer. Skönt att allt är över i alla fall, men bävar lite för nyårsafton i morgon, ändå. Usch. Hatar såna högtider, har en känsla av att det kommer bli händelselöst som i graven. Har mest lust att sitta hemma & dega. Dessutom har jag a bunch of nyårslöften som jag inte kommer hålla:

Bli seriös med körkortet
Sluta äta godis och dricka cola
Bli duktig i skolan & fixa studenten
Bli social
Skaffa mig ett skoj jobb
Sluta spendera så extremt mycket pengar



Jag måste vara alldeles lost i skallen,
som lyckas reta upp dig hela tiden.
Och tillräckligt misslyckad
för att verkligen inte fatta nånting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Test